W trosce o zdrowie naszych Abonentów i pracowników, zgodnie z wydanymi dyrektywami mającymi na celu zapobieganie rozszerzaniu się epidemii koronawirusa, podjeliśmy decyzję zamknięciu stacjonarnego Biura Obsługi Klienta od dnia 17 marca 2020r. do odwołania. Jednocześnie cały czas będzie działała infolinia tel. 63 220 88 00, obsługa przez e-mail bok@dobranet.pl oraz Internetowe Biuro Obsługi Klienta - ibok.dobranet.pl.
Zachęcamy do kontaktu tymi trzema kanałami.
Również od 17 marca zmianie ulegnie sposób pracy serwisu. Dojazdy serwisowe będą realizowane w przypadku sytuacji awaryjnych, kiedy konieczne będzie przywrócenie dostępu do usług.
Prosimy, aby wszelkie sprawy załatwiać drogą telefoniczną, mailową, lub poprzez stronę www:
Telefoniczna obsługa klienta |
Internetowe Biuro Obsługi Klienta (ibok.dobranet.pl) lub e-mail - Zmiany w obecnych umowach (w formie aneksu), - Płatności (faktury, terminy, salda, rachunki), - Zgłoszenie awarii, - Aktualna oferta, - Zamówienie usługi. |
Jeżeli Państwa sprawa nie jest wymieniona, prosimy o konsultację z infolinią tel. 63 220 88 00.